Vzali jsme 40 našich největších e-shopů s různým sortimentem, které v reklamách utratili za posledních 12 měsíců více než 43 milionů korun a porovnali jejich výsledky v Tanganice s výsledky z jejich vlastních kampaní.
Pro zjednodušení výpočtů a větší relevanci výsledků jsme porovnávali pouze investice do reklamy na Google. Bohužel data z kampaní e-shopů obsahují i data z brandových kampaní, které v Tanganice nemáme a které výsledky lehce ovlivňují.

Co nám vyšlo?
Vážený průměr hodnot | Průměr hodnot | |
---|---|---|
PNO v Tanganice | 11,61 % | 15,26 % |
PNO vlastních kampaní e-shopů | 19,86 % | 18,34 % |
Pro větší relevanci výsledků jsme počítali nejen klasický průměr ale i průměr vážený reklamními výdaji. K našemu překvapení nám vyšlo, že kampaně, které si e-shopy spustí v Tanganice mají o 41,54 % lepší vážené PNO, než jejich vlastní kampaně. Když bychom se podívali pouze na klasický průměr, tak zde je zlepšení také, ale o pouhých 20,18 %.
Důsledkem toho je, že e-shop šetří náklady na reklamu a přivádí velice kvalitní konverzní traffic.
Proč tomu tak je?
U nás v Tanganice máme reklamní účty v té největší kvalitě a každý z našich profesionálů se stará o reklamní formáty a algoritmy tak, aby dodávaly e-shopu největší výkon. Jednou z našich hlavních hodnot je kvalita, kterou se vší silou snažíme dodávat.
Google CSS program, ve kterém jsme partnerem, nejen šetří až 20 % nákladu v Google nákupech (neoficiální informace), ale také pomáhá získávat větší množství impresí/ zobrazení.
Zároveň opravujeme některá produktová data v produktových feedech a dostáváme do inzerce co největší množství produktů. Prakticky to znamená, že i předtím zamítnuté bestsellery se mají šanci dostat do inzerce.