Jedna ze tří základních podmínek pro inzerci v Tanganice je Váš produktový feed. Náš interní systém ho dokonce po stažení ještě optimalizuje, abychom společně dosáhli co nejlepších výsledků. Je to tedy další výhoda, kterou vám Tanganica může poskytnout.

Jak a kam feed nasdílet, zjistíte právě v tomto článku.

Pojďme si nejprve představit, co to takový XML feed je. Feed si můžeme představit jako dlouhý kód, který obsahuje veškeré informace o Vašich produktech (název, cena, dostupnost,…), automaticky se aktualizuje a inzertní systémy si z něj tahají potřebné informace.

Pokud si nevíte rady, kde ho generovat a kam ho nahrát, pokračujte ve čtení. Zpracovali jsme pro vás totiž rychlé návody na vygenerování feedu tří největších e-shopových řešení v České republice!

Tanganica aplikaci můžete okno pro vložení XML feedu najít v menu jak v Průvodce nastavením, tak v Nastavení e-shopu.

Upgates si připravili pro své klienty články o XML feedu. Zde Vám sdílíme dle nás ten nejdůležitější: 

Pokud chcete ale pouze zkrácený návod, tady je:

→ zvolte modul Produkty
→ Export (pravidelný) vyberte Srovnávače a agregátory 
→ zde vyberte ten konkrétní (ideálně Google Nákupy)
→ už je jen třeba potvrdit jazyk, ve kterém budete chtít inzerovat
→ stiskněte u daného feedu aktivovat 
→ zkopírujte URL adresu do příslušného okna v aplikaci Tanganica

tanganica-upgates-xml-feed

Na screenu vidíte příklad pro Heureka feed, ten jsme schopni také zpracovat, ale ideální pro inzerci na Google jsou feedy přímo tomu určené.

Zdroj: https://www.upgates.cz/a/propojeni-na-srovnavace-zbozi